fredag 20 april 2012

Familjen Kähler

Mamma Amelie var och fotograferade lilla Isabella 1 år i Mars. Då såg hon mina fina familje - och syskonbilder, hon bestämnde  sig för att komma med familjen också. Här har vi familjen Kähler med mamma Amelie, pappa Rickard, storebror Oscar 4 år och Isabella 1 år. Fler familje - och syskonbilder Klicka här!

Jag tycker om att fotografera familjebilderna så det blir fin kontakt mellan barn och föräldrar.
 Jag sätter dom gärna på golvet.
Familjen kramas i en bamsekram. Det mjuka dagsljus blir fint.
 Isabella och Oscar sittande på min låda.
Syskon kärlek.
 Isabella klättrar gärna upp på lådan.
 Oscar är en glad pratglad liten kille som gilla läsa böcker leka med lego och 
just nu är star wars populärt.
 I mars när jag fotograferade Isabella, var hon lite försiktig med att stå.
Sedan dess har hon lärt sig att springa och gå.
 Oscar sprallar runt;-)
 En liten förvånad Isabella.
En funderande Oscar.