tisdag 2 juni 2015

Årets första utomhus brudpar

Sanna & Martin blev årets första utomhus brudpar, 1 Maj 2015. De skulle vigas i Margareta paviljongen i Pildammsparken, så det passa bra att vi tog bilderna där. Vi hade tur med vädret också, en av de få fina dagar i maj. Jag går gärna ut och fotograferar i en park, skulle vädret var dåligt finns alltid plan B min ateljé på Bergsgatan. Hos mig finns 3 olika möjligheter att bli fotograferad, man kan komma till ateljén och bli fotograferad eller i trädgården i som finns i anslutning till ateljén eller jag kommer till den plats som du vill jag ska komma till. För fler bröllopsbilder klicka här.


Sanna & Martin vigdes i  Margareta paviljongen 1 Maj 2015


Sanna & Martin vid ingången till Margareta paviljongen.


Bruden Sanna.


En annan del av Pildammsparken.



Brudgummen Martin.


Många fina platser att fotografera brudpar i Pildammsparken.